2015. július 18., szombat

Áfonyás-csokis túrótorta

Megláttam csütörtökön és be is terveztem hétvégére... A tervezett vendégségbe. A torta pár módosítással elkészült, a vendégség elmaradt. De azért nem maradt meg :p (És az új időpontra is megvalósulhatott ;)) Mivel nem kaptam szedret, így kissé módosítottam…aztán persze még kicsit variáltam rajta, mert miért ne ;) Igazán finom lett…biztosan fog még máskor is, máshogy is készülni. 




Áfonyás csokis túrótorta
50 dkg túró 
17 dkg natúr görög joghurt 
8,5 dkg méz 
8 db lapzselatin 
10 dkg tejcsokoládé
25 dkg áfonya
A zselatint laponként szétszedjük, majd pár percre hidegvízbe áztatjuk. Leöntjük róla a hideg vizet, kicsavarjuk és felöntjük fél dl forró vízzel és ebben feloldjuk. hogy megpuhuljon. A túrót, a joghurt, a mézet és a feloldott zselatint robotgépben krémesre dolgozzuk, majd a kész krém felét két 17cm-es kapcsos tortaforma aljára öntjük. Ezután a maradék krémhez hozzáadjuk az áfonyát, összetördelt csokit és ezekkel is összekrémesítjük pár pillanat alatt. A szép lila masszát ráöntjük a fehérre és már mehet is be a hűtőbe dermedni. Tálaláskor lekapcsoljuk róla a formát és némi áfonyával csoki forgáccsal díszítjük.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly