2014. december 31., szerda

Papír szerencsesütik


Házibuli a mai célpont. Sós volt a kívánság, így készültek a malacok. Meg némi ilyen vicces papír süti…hátha tetszik a többieknek.


Kissé vastagabb papírra kinyomtattam a köröket, kivágtam őket. A bölcsességeket sima nyomtatópapírral nyomtattam, csíkokra vágtam, majd félbehajtottam.
A sütiket pedig egy helyen ragasztópisztollyal rögzítettem…így mondjuk rögtön bukó volt a közepére nyomtatott felirat, de jövőre már profibb leszek:P (Ha valakinek szüksége van a kész - bár holnaptól kissé aktualitását vesztett -  sablonra, szívesen átküldöm e-mailben).


Az eredeti ötletet innen vettem...most éppen, mert már sok helyen találkoztam vele. 

Update: messze felülmúlta a várakozásaimat a sikere. Többet csináltam, mint ahányan voltunk és majdnem mindenkinek jutott még egy…amit nagyon szívesen ki is húztak ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly